joi, 2 februarie 2017

construindo minha casa clean

 Astăzi a ieșit pe blog - ul clădirea mea casa curată un post special despre munca mea, care ma lăsat încântat și atât de bucuros! Proprietarul blogului este Graziela, de la Rio Grande do Sul, iar pentru mine este o onoare nemăsurată de a fi arta mea descrisă și exprimate în cuvintele acestui prieten blogger , care este de oameni foarte subțire! Nu să menționăm că eu admir foarte mult și întotdeauna blog - ul însoțească, așa că sunt încântată să fie menționate în ea!
Faceți clic pe bara pentru a citi: Decorare cu Art Works !!! A se vedea și sfaturi În cazul în care pentru a cumpăra!  Pentru blog - ul cititori Graziela, a oferit o promovare și mai specială în opere de artă. Citiți cu atenție detașarea să știe fiecare lucru mic!
 Aș vrea să vorbesc un pic mai mult despre acest minunat blog - ul! Clădirea mea Casa curată este un blog foarte apreciat, național de referință privind arhitectura, decorare, amenajare ateritoriului, de iluminat și de construcție. Și , mai presus de toate, acesta este un blog premiat: Top Blog a câștigat premiul 2013 în categoria Ca SA și decor. Este prea mult? 
Cine iubește ( cu siguranță , majoritatea dintre noi!), Ia un pic de timp și de a vizita blogul integral  aici .

Pe și, am făcut un parteneriat într - un egal cu blog - ul Graziela. Acesta va selecta în modaleatoriu o țiglă pentru decorare  cu arta mea: țiglă Ea este pop! Tragerea la sorti va avea loc pe 01/09 la 15 ore. Pentru a participa, citiți regulile simple de mai jos fotografia:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu